The last deep breath (Vhope) 18+!!!





Cím: The last deep breath
Alkotó: SNoriko
Hossz: one-hot
Besorolás: +18
Műfaj: Sötét, Bandás történet
Figyelmeztetés: Trágár beszéd; a szereplők jelleme nem egyezik a valósággal; +18! - erotikus tartalom, nemi erőszak, YAOI, kevéske kínzás, egy szereplő halála!
Összefoglalás: Hoseok egy kicsit összeroppan idegileg, amikor megtudja, hogy szerelme, Taehyung ki akar lépni a bandából. Mivel ezt nem akarja elfogadni és nem akarja elengedni TaeTaet, elhatározza, hogy elrabolja és bezárja egy olyan helyre, amit csak ő ismer.  Katt az olvasáshoz ----->>
Hozzáfűzés: Sziasztok! :)
Hát igen eljött ennek is az ideje, hogy ezt is megosszam veletek! :) Tény, hogy ezzel elrontom az oldal kellemes, cuki és vicces hangulatát, de magatokat okoljátok, ti kértétek, hogy osszam meg veletek ezt a VHope-ot :) ♥
Jó, persze ennyire nem durva, hogy magatokat okoljátok, sőt semennyire ez csak vicc, de a lényeg, hogy szerettétek volna páran ezt olvasni, én pedig végre kijavítottam és most íme! :) De nem is tépem tovább a szavakat, jó olvasást, és előre is bocsi, ha lehúzom a hangulatotokat! ♥


(Csináltunk egy facebook csoportot, ahová a frissítéseket tesszük ki, amellett pedig néha telespammeljük majd finom yaoikkal. :D Még kezdetleges, persze. :)
Ha szeretnétek, nyugodtan csatlakozzatok, szívesen várjuk a Felhőcskéket. <3




Facebook <<<--- Katt a linkre.)

Megjegyzések

  1. Még nem olvastam,csak szeretnék szólni,hogy kétszer raktad ki ezt a ficit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (én töröltem a másikat - épp erre jártam :D - és köszönjük, hogy szóltál! <3)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések